frauen am steuer...tomiheuer




Re: frauen am steuer...tomiheuer

Beitragvon Tomi » Do 17. Jul 2008, 20:56

Itst lanst di wirklich schon weit ausn fenster.E a gsicht wia a goatendiarl aber a grosse goschn.Wann i so ausschau wia du renn i mit lochatn gsicht ins kreissogbladl.i glaub du host net alle stamperl in da kredenz. :evil: i glaub mei flugzeig hot se wegn was anderm verabschiedet.de wird dein kahlrasierten
prolettenschädl net dabockt hobn.brauchst a koa angst hobn in gaspoltshofen weil du klaner dutalschupfer kannst sowiso zampocka.de foarn da sowiso so um dein blede birn das du mit deine fliegerohrn nur nu aus da drecklatschn ausaguggst.oba drest di wannst do schau nix reist brauch i mei flugzeig net picka dan kannst du mit deine segelohrn eispringa :mrgreen:
ausserdem bist nur a klaner teletuppizurückwinker de e glei heulend bei mamas brust nukeln wanns net so lauft wia gewollt. :oops:
so und jetzt muas i mi ausrasten das i fit bi weil wahrscheinlich wirds e viel zum rena wannst wieder umadumkuglst wia a schwule anten.
Benutzeravatar
Tomi
 
Beiträge: 71
Registriert: Do 5. Jun 2008, 22:03
Wohnort: Regau

von Anzeige » Do 17. Jul 2008, 20:56

Anzeige
 

Re: frauen am steuer...tomiheuer

Beitragvon chriskos » So 20. Jul 2008, 19:22

so jetzt is das rennen in gaspoltshofen vorbei... :D jetzt gibts saures du klana gakimulatti-gummimuschischleckenda-ledahosnjango..... :shock: :twisted: :shock:
du mit dein pimpfischeißhaus kannst da glei moi a windl vo mein buam auborgen..... :lol: denn bei unserem speedcup brauchst de sicha!!! brauchst di oba eh ned schauma...denn mit a so an dochlottngsicht duast eh an jedn lad! :cry:
Benutzeravatar
chriskos
 
Beiträge: 440
Registriert: Mi 4. Jun 2008, 08:22
Wohnort: 4871 Zipf

Re: frauen am steuer...tomiheuer

Beitragvon chriskos » So 20. Jul 2008, 19:29

wos i nu vergessen hob.... :lol: :arrow: du mit deine weißn tennissockn in de judnglappal.... :D bei dir was gscheida du kaufs da moi sockn und gscheide schuach ... oba eigentlich is es eh sinnlos :!: weil mit deim schiaschauadn dümpfikrotgsicht lenkst eh an jedn von deim radlpumpmgstö o. :lol:
Benutzeravatar
chriskos
 
Beiträge: 440
Registriert: Mi 4. Jun 2008, 08:22
Wohnort: 4871 Zipf

Re: frauen am steuer...tomiheuer

Beitragvon Tomi » Di 22. Jul 2008, 20:11

Ho Ho Ho oba von Gas. :evil: Vo dir brauch i ka windel.Jetzt sog i dir amoi wos.du klaner zipfiklotscher muast amoi schaun dast bis zu unserem cup
a moi a gscheits material host. :idea: ausserdem bist nu nudlaug so a net zum fiachten.ma hots in gaspoltshofen e gsegn wos für möchtegern
Rennfahrer dast bist.umadumkupft bist e wia aschwuler goasbock vorm ersten stich. :D aber du kannst jo nie wos dafür wei unser klane dreganten
hot jo oiwei motorprobleme.koane eier in da hosn oba aufn tisch haun wia a grosser.nur guat das i mir kann fehler gleist hob sunst wa i a nu schuid
das du nix grissen host.apropo reissen du derfst an buggy net mitn wixen vergleichen.zur hilfe.(Lenkrad=rund,dei stingi=klein und vabogn)
so du klaner pustekuchen iatst is a moi a weng a ruah auf die billigen platz und faung net wos an wost net beenden kannst du klanerscheisser sunst kunns
passieren das du a moi a windel brauchst aber über dei ganzes gaudigstö. :|
Benutzeravatar
Tomi
 
Beiträge: 71
Registriert: Do 5. Jun 2008, 22:03
Wohnort: Regau

Re: frauen am steuer...tomiheuer

Beitragvon chriskos » Sa 26. Jul 2008, 19:22

:roll: oijeeee...jetzt gehst schon mit de schme vo de anderen hausieren und wiederholst dich.... :cry: das net da hellste bist hab ich eh schon gewußt wie ich dich das erste mal gesehen hab...aber weißt beim zivildienst im schloß cumberland hab ich ja auch den ganzen tag mit solchen hosenscheißern wie dir zu tun gehabt....irgendwann gewöhnt mann sich halt dran.... :lol: und i bin jo gspaunt waunst du nexts joar beim cup mitfoarst.... mit deine brunzkübin... :P ich sag außerdem gar nicht das ich da oberrennfahrer bin...aber wenns lauter solche trötten wie dich gäbe wär ichs..... :D und weilst mich wegen den diffölen gefragt hast....am bessten ist du wixt a moi eini... dann sperrt es noch weniger als mit fett...da kannst dann du auch wieder damit fahren,.... :!: :)
Benutzeravatar
chriskos
 
Beiträge: 440
Registriert: Mi 4. Jun 2008, 08:22
Wohnort: 4871 Zipf

Re: frauen am steuer...tomiheuer

Beitragvon Tomi » Di 29. Jul 2008, 17:14

Des hob i mir e glei docht das du zivieldiener warst weil schwule kinnans beim her net braucha.du klaner flachpudelwixer kannst jo mit an gwer jo gar net umgehen.aber de oiden weiba an oaschputzen des glangt für di a.des siagt ma mit deine sandkistenbuggy e dast am oasch daham bist.und ausserdem will i e net der hellste sei weil sunst ertragate i e de scheisse net dies du laberst.oba mei grossvoter hot e oibei gsogt."Bua ana der bleda is wia du konn di net beleidigen :D :idea:
Benutzeravatar
Tomi
 
Beiträge: 71
Registriert: Do 5. Jun 2008, 22:03
Wohnort: Regau

Re: frauen am steuer...tomiheuer

Beitragvon chriskos » Di 29. Jul 2008, 19:08

jojojo.... :lol: du klana saurümpfischassnosnbleibeidllutschenderrehbockbudanosenbärhemoridensackmaisengesichtsschassenderlulitransenpimmelmitohrennudellutschender-
fischotterscheißhaufen! :D :lol: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Benutzeravatar
chriskos
 
Beiträge: 440
Registriert: Mi 4. Jun 2008, 08:22
Wohnort: 4871 Zipf

Re: frauen am steuer...tomiheuer

Beitragvon Tomi » Mi 30. Jul 2008, 14:41

Wia long host den do braucht das du des beinaundghobt host :?: Ma merkt das du in st.georgen wohnst da san lauter growoden beinand.
mit deitsch hot des nix mehr zu tun.hot des dei klaner gschrieben :?: na ja wos soll i sogn.besser nix mehr net das i a nu zu dir ins asylheim
abgeschoben werde :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
itst moc ma wos ma ausgmocht hobn.
Benutzeravatar
Tomi
 
Beiträge: 71
Registriert: Do 5. Jun 2008, 22:03
Wohnort: Regau

Re: frauen am steuer...tomiheuer

Beitragvon chriskos » Fr 1. Aug 2008, 12:19

passtic...ic fangic schon mal anic und i nix krawodic....... :D
Benutzeravatar
chriskos
 
Beiträge: 440
Registriert: Mi 4. Jun 2008, 08:22
Wohnort: 4871 Zipf

Vorherige

TAGS

Zurück zu Klatsch & Tratsch

Wer ist online?

0 Mitglieder

cron